Wednesday, April 23, 2014

New Stuff and a Blast From My Past!

New Stuff:

cupcake plush *re-invented



I got a message for you, hoot hoot.


Καινούργια πράγματα στο Stay Sunny Studio. Εμπνευσμένα από την άνοιξη και τα pastels που τόσο αγαπάω.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τις δημιουργίες μου μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου!

New Stuff at Stay Sunny Studio - Inspired by Spring and my favourite pastels.
Feel free to contact me regarding any of my creations!


Old Stuff:

Και όπως συμμάζευα λίγο τα πράγματά μου για ένα άτυπο spring-cleaning, πέφτω  σε ένα κουτί που θυμάμαι την ύπαρξή του αλλά ποτέ δε θυμάμαι που το έχω βάλει, όταν πια αποφασίζω να το ψάξω. Έιναι ένα κουτί γεμάτο γράμματα και καρτ-ποσταλ.



Εκεί μέσα, λοιπόν, βρίσκονται γράμματα από την Καναδή penpal μου Lynda (ακόμα διατηρούμε κάποια επαφή μέσω Facebook!), γράμματα από τις φίλες που έκανα κάθε φορά που γύρναγα από την κατασκήνωση, σε μερικά εκ των οποίων ξετυλίγονται διάλογοι του τύπου: βαριέμαι πολύ... αυτά, δεν έχω να σου πω τιποτε αλλό, Με αγάπη τάδε(!!)-ένα πρώιμο είδος sms με μια μικρή καθυστέρηση! Κωδικοποίημενες επιστολές με αυτοσχέδια ιδεογράμματα για να λέμε τα μυστικά μας με την ξαδέρφη μου.... Καρτ ποστάλ που έστειλα εγώ από στους γονείς μου από ταξίδια μου. Καρτ ποστάλ που έλαβα από φίλες μου στα ταξίδια τους. Γράμματα της φίλης μου της Ειρήνης που σπούδαζε στη Μασσαλία. Γράμμα-χυλόπιτα από δειλό αγόρι, γράμμα ραβασάκι από υπερ-τολμηρό αγόρι στο σχολείο (μου το είχε πετάξει στην αυλή του σπιτιού).
 Διαπίστωσα οτι  σχεδόν με όλες τις φίλες από τότε που έχουμε  ακόμα επαφή έχω ανταλλάξει κάποιου είδους ταχυδρομική επικοινωνία, το βρήκα υπέροχο και πολύ λυπάμαι που οι έφηβοι της νέας χιλιετίας δεν θα έχουν και δεν είχαν την χαρά να νοιώσουν αυτήν την προσμονή της επικοινωνίας με αγαπημένα πρόσωπα.

Βρήκα και κάτι άλλο! Σε κάποιες θα φανεί πολύ οικείο.

Το Λεύκωμα στο μεγαλείο του και με όλες τις κλισέ απαντήσεις τύπου φιλια λέξη ιερή κλπ!
Και αν αυτό σας φαίνεται οικείο ίσως και να σας φανεί η εικόνα ενός κοριτσιού:



που τραγουδάει με το ψεύτικο μικρόφωνό της μπροστά σε μια ντουλάπα με αφίσες των Duran Duran ! 
Η μήπως εσύ ήσουν από τις άλλες, με αφίσες των Wham!! ;

Τα φιλιά μου !



2 comments:

  1. Χαχαχα.τελειο σοφακι..τι μου θύμισες..
    ,, ego new kids on the block!,Φλώροι....

    ReplyDelete
  2. Όμορφες αναμνήσεις
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete

Your Comments Make Me Sunny and Happy!