Tuesday, September 23, 2014

Upholstery Stories V.1

Εδώ και καιρό λέω να κάνω μια νέα ανάρτηση αλλά πώς να δικαιολογηθώ και τι να  πρωτοπώ. Θα το συνοψίσω σε μια λέξη: καλοκαίρι. Όσοι διαβάζουν αυτό το μπλόγκ με ξέρουν ώς προς τη "χαλαρότητα" με τις αναρτήσεις. Αχ, ελπίζω να είστε ακόμα κοντά μου.
Σκεφτόμουν, λοιπόν, οτι μου έλλειψε αρκετά αυτός εδώ ο χώρος έκφρασης και κοιτάζωντας τις φωτογραφίες μου, σκέφτηκα να ξεκινήσω τη νέα stay sunny season με μια εκκρεμότητα από την περασμένη άνοιξη στο Ifigeneia's Home, όπου γινόταν αυτό:
 

@Ifigeneia's Home

και στο τέλος έγινε αυτό:


 

Και αυτό:




Αν αναρωτιέστε που έγιναν όλα αυτά, έγιναν στο σεμινάριο ταπετσαρίας επίπλων στο "happiest ever" studio της αγαπημένης μου δασκάλας Ιφιγένειας, που με τα πολύτιμα μαθήματά της σε πάει πολλά βήματα παραπέρα στις DIY ανησυχίες σου.

και για να το κάνω πιο δραματικό σας παραθέτω τα "πριν" των καρεκλών μου  (τριμμένες αλλά όχι ακόμα βαμμένες):


 Σας φαίνεται δύσκολο; Είναι πιο εύκολο απ' όσο νομίζετε. Και αν έχετε φτάσει και διαβάζετε μέχρι αυτή τη σειρά, με λίγη καθοδήγηση σίγουρα μπορείτε και εσείς να το κάνετε.

Καλό Φθινόπωρο, καλές δημιουργίες!


7 comments:

  1. Σοφία είναι τέλειες!!! Μπράβο σου! Τα λεμε συντομα έχουμε δουλειές !!!!Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Καταπληκτικές, έχω ξετρελαθεί !!! Που κάνεις σεμινάρια;;;;

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ πολύ όλες. Τα σεμινάρια διοργανώνονται από την Ιφιγένεια Ματαράγκα στο Ifigeneia's Home.
    Πληροφορίες :
    https://www.facebook.com/pages/Ifigeniashome/131293206934856
    Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  4. Αυτά είναι! Η επαναχρησιμοποίηση είναι τρόπος ζωής! Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα. Θα φτιάξατε ωραία πραγματάκια στο σεμινάριο. Αν θες πέρασε από το blog μας που γιορτάζει. Κληρώνουμε δωράκια! Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:16 AM

    Είναι πάρα πολύ ωραία τα πράγματα που φτιάχνεις, αλλά νομίζω πρέπει να εξασκηθείς λίγο στην φωτογραφία γιατί τα αδικείς.

    ReplyDelete
  6. Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου :) http://www.backtohandmade.com/2015/01/blog-post_27.html

    ReplyDelete
  7. Αυτό κι αν είναι δημιουργικό! Μπράβο!!! Καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete

Your Comments Make Me Sunny and Happy!