Wednesday, February 12, 2014

Under Reconstruction


Αγαπημένοι Αναγνώστες,
Έκανα κάτι και έχασα όλες τις φώτογραφίες που αντιστοιχούσαν στις αναρτήσεις μου... Στο Google+ δεν θεωρούν σημαντικό όταν ετοιμάζεσαι να σβήσεις ένα άλμπουμ με φωτογραφίες που συνδέονται με το blog σου, να σε προειδοποιήσουν για τις επιπτώσεις. Και βρέθηκα με όλα μου τα post και σελίδες χωρίς εικόνες... Δυστυχώς η επαναφορά του backup μου έφερε μόνο το lay-out που είχε το blog όταν το είχα πραγματοποιήσει, καμία εικόνα και αυτό ακούγεται λογικό.
Αν σας περάσει κάποια λύση απ'το μυαλό... ευπρόσδεκτη, ωστόσο αλήθεια το γεγονός αυτό το παίρνω σαν σημάδι, θέλω να επαναφέρω το Stay Sunny Studio για λόγους ιστορικούς, αλλά σκέφτομαι την επόμενη μέρα, ίσως μου δίνεται η ευκαιρία να σκεφτώ σοβαρότερα και σε άλλη βάση τις ιδέες μου, τα όνειρά μου, σας έχει συμβεί ποτέ αυτό;

Those who follow me on Facebook already know that I did a BAD BAD thing with my blog.
Now, I'm trying to slowly undo my mistake but it will take time...

 

Θα συνεχίσω να αναρτώ και σιγά σιγά θα αποκαταστήσω τα προηγούμενα ποστς μου.
Μπορούμε να τα λέμε και στη σελίδα μας στο Facebook
Παράλληλα θα σκέφτομαι τι θέλει να μου πει η μοίρα...


 You will not be able to view any of my previous posts but hopefully they will be appearing by the time I'm done with each one of it.

Meanwhile, I'll be posting new stuff to keep up with you my lovely readers but at the I'll be working on trying to figure out what Karma is trying to tell me...





Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμπαράσταση!
Until then please take care and celebrate your love...


Love you!



1 comment:

  1. Δε ξέρω πως να σε βοηθήσω.
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete

Your Comments Make Me Sunny and Happy!