Thursday, February 14, 2013

Οργάνωση μπιχλιμπιδακίων; Ναι, ευχαριστώ!

Κάποτε τα έβαζα όλα μέσα στα συρτάρια. Αποφάσισα να τη σταματήσω τη συνήθεια αυτή γιατί όπως είναι φυσικό ξέχναγα την ύπαρξή τους και είπα να βρώ μια λύση μήπως καταφέρω και φοράω τίποτα από όλα αυτά τα bling-blings, τα ξεχασμένα και παραπεταμένα μου.
Ο καθρέπτης-κλουβί που βρήκα στις εκπτώσεις, εκτός από το γεγονός οτι είναι κουκλί, βοήθησε πολύ στο στόχο μου. Πρόσθεσα και μια κρεμαστρούλα αριστερά του και κρέμασα τα πιο ευκολοφόρετα στην παρούσα φάση της ζωής μου. Καρφίτσες-Λουλούδια και ακόμα περισσότερο λουλουδένια κοκαλάκια για τα μαλλιά δεν φοράω πια, οπότε παίζουν ρόλο ντεκόρ.





Όλα αυτά τα καλά, συμβαίνουν πάνω από τη συρταριέρα του δωματίου μας, που πολύ την αγαπώ και πολύ με έχει βολέψει. Τώρα φαίνεται έτσι:





Τι ωραια είναι να θυμάσαι τι έχεις και να το βλέπεις μπροστά σου όταν ετοιμάζεσαι... Αυτό έχω να πώ...


3 comments:

  1. Ερωτεύτηκα τον καθρέφτη σου!!
    Πολύ ιδιαίτερος! Δίνει ξεχωριστή πινελιά σε όλο το σύνολο που είναι άκρως ρομαντικό!!!

    ReplyDelete
  2. Πόσο τέλειος ο καθρέφτης σου !! Και πραγματικά είναι πολύ βολικός για να
    κρεμάσεις τα σκουλαρικάκια σου. Κι εγώ χρειάζομαι κάτι τέτοιο εδώ που τα λέμε,
    γιατί είμαι ακόμα στη φάση που περιέγραφες στην αρχή, μέσα σε κουτάκια τα
    έχω καταχωνιασμένα και όχι μόνο τα ξεχνώ, αλλά και χαλάνε πολλά και μπερδέυονται
    μεταξύ τους και ... άστα να πάνε. Ενώ τα δικά σου, κοίτα τι τακτοποιημένα!
    Φιλιά Σοφάκι :)

    ReplyDelete
  3. Μια χαρά τα βόλεψες! Στόλισες υπέροχα το χώρο σου και είναι και μια πρακτική λύση παράλληλα! Φιλιά

    ReplyDelete

Your Comments Make Me Sunny and Happy!